יו"ר ההסתדרות בנאום תקיף: "תחרימו את מי שמעלה מחירים"

אבי יעקב 1 Comment on יו"ר ההסתדרות בנאום תקיף: "תחרימו את מי שמעלה מחירים"

בעקבות יוקר המחיה המאמיר מיום ליום, נשא היום יו"ר ההסתדרות ארנון בר דוד נאום תקיף בו קרא בצעד יוצא דופן להחרים את החברות שמעלות מחירים | "החברות מעלות מחירים בחזירות – הממשלה והשרים לא עושים מאומה"

צילום: ההסתדרות
21:04
29.04.24
קובי פינקלר No Comments on עידו אביב וקאלקידן מהרי הי"ד נפלו בעזה; "השארת לבבות מרוסקים"

התכניות האחרונות

ארכיון תוכניות

פוסטים אחרונים

תגיות

בעקבות עליות המחירים הרבות כמעט בכל תחום, בדלק בחשמל בדיור ובמוצרי המזון והצריכה, נשא יו"ר ההסתדרות ארנון בר דוד נאום תקיף בנושא ונקט בצעדים שיקרו אם הנושא לא יטופל.

בר דוד פתח את נאומו: "שנתי נודדת בימים האחרונים. אני מאד מודאג ממה שקורה בחברה בישראל, ולא בהקשר לבחירות. המדינה עסוקה בלפזר את עצמה לדעת. אנחנו האזרחים, אף אחד לא אכפת לו מאיתנו. אני לא אתן למצב כזה שתהיה מדינה עשירה עם עודפי גבייה ותקציב, והאזרחים יהיו עניים. זה לא יקרה".

"אף אחד לא עושה שם בממשלה כלום" המשיך בר דוד, "אני מכתת את רגליי לחפש פתרונות. צריך למצוא פתרונות להביא כסף לאנשים ואני נתקל בקירות. אנחנו בתקופת בחירות עד שהיועץ המשפטי ישחרר משהו האזרחים פה יקרסו".

"חברות ענק מנצלות בניצול ציני את הכאוס הפוליטי ועושקות את אזרחי המדינה ומעלות מחירים" הוסיף בר דוד, "הדולר עלה, מחירי השינוע הימי ירדו, המצב הכלכלי של התעשיינים לא רע בכלל, רואים את זה בעודפי הגבייה. למה הם משיתים על הצרכנים עליות? גם ככה החברות הגדולות גוזרות עלינו קופונים ועושקים אותנו".

"כל מי שהיה בחו"ל רואה את הפרש המחירים ביננו לבינם, אמרתי שאם החזירות הזו תימשך לא נהסס לפעול. אבל אני מודיע היום שחברה שתתנהג בחזירות, נכריז עליה חרם צרכנים. החל מהיום. כל חברה שתנצל את המצב, נלך לה על הראש".

"דיברתי עם ראש הממשלה לפיד. אני מטיל עליו את האחריות זה נפל במשמרת שלו והוא מבין שחייבים לטפל בזה, להוריד את מחירי החשמל והדלק, מחירי הדיור וגם את מחירי החינוך במדינה. אם לא ייעשה כלום אנחנו נצא לרחובות ונסגור את המדינה" איים בר דוד.



1 תגובות

מיין תגובות
  1. 1

    שהממשלה תשלם לאזרחים ולגמלאים תוספות שכר
    לא יתכן שחברי הכנסת מקבלים 60 אלף משכורת לחודש
    העליות במחירים לא מזיזה תלהם
    ועכשיו הם יקבלו תוספת למשכורת פיצוי על ההתיקרויות
    מדינה שעושקת את אזרחיה